Ofte stillede spørgsmål

  • Kan jeg ændre min tilmelding?

    Når din betaling er blevet bekræftet, er det desværre ikke muligt at ændre den. Dette skyldes, at vi opretter dit abonnement, så snart din betaling er registeret, så du kan modtage dit medlemsnummer og få gavn af dine fordele.

  • Kan jeg annullere min tilmelding?

    Nej, det kan du desværre ikke. Årsagen er, at dit abonnement automatisk bliver aktiveret til at kunne benyttes i alle vores butikker med øjeblikkelig virkning. Du har dog ret til at fortryde købet af dit MyBianco+ medlemskab i 14 dage fra tidspunktet for aftalens indgåelse, dvs. fra den dato hvor du afgiver din bestilling, såfremt du ikke har gjort brug af dine medlemsfordele.

  • Jeg har ikke modtaget min velkomstmail?

    Hvis du ikke modtager din velkomstmail, skal du først tjekke din ’uønsket e-mail’ eller spam-mappe, da velkomstmailen er autogenereret og derfor kan risikere at havne i disse mapper. Er mailen ikke at finde der, kan du kontakte kundeservice på telefonnummer: +45 76 34 79 60 (mandag-fredag: 12.00-16.00). Ved henvendelse bedes du have dit medlemsnummer klar.

  • Min betaling blev ikke godkendt

    Hvis dit kort ikke bliver godkendt, bliver der ikke trukket noget beløb, og du vil straks få en meddelelse på skærmen om, at betalingen mislykkedes. Dette kan skyldes flere forskellige årsager. Herunder afvises en række debetkort af indløser/banken ved køb af abonnement, da kortet ikke er godkendt til denne form for køb. I disse tilfælde bedes du kontakte din bank og bede dem om at hjælpe dig.

  • Er det sikkert at tilmelde mig abonnementsbetaling online?

    Vi anvender et af de sikreste online-bestillingssystemer på markedet, og vi gør alt for at forbedre vores software, så vi er sikre på, at vi altid tilbyder den højst mulige sikkerhed. Vi anvender det bedste krypteringssoftware på markedet, Secure Sockets Layer (SSL), som krypterer eventuelle følsomme informationer såsom navn, adresse og kreditkortoplysninger. Dvs. at informationer, som sendes mellem din computer og vores website, ikke kan læses af andre.

  • Hvilke betalingskort kan jeg bruge?

    Vi tager imod følgende betalingskort:

    • Kreditkort: Dankort, VISA, Mastercard, Maestro, JCB, American Express
    • Debitkort: VISA Electron

    Af sikkerhedsmæssige årsager skal kortindehavere godkendes af både kortudstederen og Bianco Footwear A/S. Vi tager sikkerheden meget alvorligt og overdrager derfor ingen informationer til andre.

  • Hvordan ser jeg mine abonnementsoplysninger?

    Alle de oplysninger, der er tilgængelige på dit abonnement, kan du finde ved at logge ind under fanen ‘DIN PROFIL’ i topmenuen og vælge ‘Abonnement’ i drop-down menuen. Her kan du se status på dit abonnement, dit medlemsnummer og informationer om automatiske kreditkortbetalinger – historisk og næste træk.

  • Hvordan skifter jeg mit betalingskort?

    Har du fået et nyt betalingskort eller modtaget information fra os om, at dit kort er ved at udløbe, kan du skifte dit kreditkort ved at logge ind under fanen ‘DIN PROFIL’ i topmenuen og vælge ‘Skift betalingskort’ i drop-down menuen. Her kan du se dine planlagte betalinger og skifte dit betalingskort. Vælg knappen ’SKIFT KORT’, og du vil komme ind på en sikret kortportal. Her skal du udfylde de nye oplysninger og trykke på knappen ’GENNEFØR OPRETTELSE’. Du vil efterfølgende modtage en bekræftelse på, at dit nye kort nu er registreret. Det kan tage nogle minutter, inden kortet er registreret ved vores betalingsudbyder.

  • Hvordan retter jeg mine profiloplysninger?

    Du retter dine profiloplysninger ved at logge ind under fanen ‘DIN PROFIL’ i topmenuen og vælge ‘Ret profil data’ i drop-down menuen. Her kan du rette alle dine oplysninger herunder navn, adresse, kontaktinformationer, fødselsdato, favoritbutik og password. Husk at trykke på knappen ’OPDATER’ når du har rettet de oplysninger, du ønsker.

  • Tekniske problemer

    Hvis du har tekniske problemer, anbefaler vi, at du sørger for at have de sidste nye opdateringer til dit styresystem. Hvis du stadig har problemer med at benytte vores hjemmeside, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på +45 76 34 79 60 (mandag-fredag: 12.00-16.00). Så vil de gøre alt, hvad de kan for at hjælpe dig.

  • Hvordan afmelder jeg mit abonnement?

    Du kan afmelde dit abonnement ved at kontakte vores kundeservice på +45 76 34 79 60 (mandag-fredag: 12.00-16.00) - husk at have din mail og/eller telefonnummer samt medlemsnummer klar, når du ringer.

  • Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?

    Hvis du ikke har fået svar på dit spørgsmål på denne side, kan du kontakte kundeservice, som svarer tilbage hurtigst muligt.
    Sådan kontakter du Biancos kundeservice

    1. Send din forespørgsel til mybiancoplus@bianco.com
    2. Ring til os på telefonnummer: +45 76 34 79 60 (mandag-fredag: 12.00-16.00)

     

     

    TILBAGE TIL TOPPEN

Kontakt

Bianco Footwear
+45 76 34 79 60
(mandag-fredag: 12.00-16.00)